Tuesday, October 13, 2020

Последен коктейл преди чая от мента с мед

 

Games of Fashion, Preslava Tsacheva

Едва прибрах последното пране от пътуването в Гърция, а вече е средата на октомври.
Някак си лятото свърши, колкото и да продължавам да отбягвам момента, в който ще трябва да извадя палтата и пуловерите от все още неразопакованите кашони. Обещах си да не съжалявам, тъй като в тази уникално шантава година, успях да взема повече слънчеви лъчи и морска сол в косите, отколкото ми изглеждаше възможно през април и май. 

И макар че лятото ми липсва, нямам нищо против да ми мирише на чай с мед. Да си взимам следобедно капучинo само, за да си стопля ръцете или да придърпвам одеялото докато гледаме филми. Да избирам палта и боти и да се чудя дали да не инвестирам в PlayStation 5 и да го решим въпроса с дъждовните вечери веднъж завинаги. Или пък да нося боди (четете - бански, хаха) под широк пуловер, за да бъда шик и небрежна, но и за да ми е топло на кръста едновременно с това. :D Имам една приятелка, която като бяхме бесни тийнове с дънки с ниска талия и кроп топове, все ме питаше дали не ми е студено на (!) яйчниците. Което от гледната точка на 12-годишни, звучи супер странно. :D Сега тя завърши медицина и в момента практикува, но всеки път като ми стане леко хладно, се сещам за нея, хаха.
Междувременно, искам да оставя само няколко реда тук за този септември, пък нека сме средата на октомври... Беше толкова емоционален и различен, че дълго време ще се сещам за него и за това колко много обичах и колко много се чувствах обичана. Благодаря за всички прекрасни човечета, които станаха част от моя ден, който премина в цяла седмица, че даже две. :) С вас, мили хора дето знаете кои сте, няма от какво да ме е страх.
След това леко отклонение и след като споменах есенно-зимните попълнения, един недостатък на Closet Sale-овете, които правя в Instagram е, че в един момент осъзнавам, че съм останала с почти нищо за идния сезон и за пореден път не съм изпълнила обещанието си да започна да пазарувам есенни неща от по-рано, за да не ми се струпат всички разходи наведнъж. Тази година реших, че наред с неминуемия преглед на любими брандове, ще действам 50 на 50. Половината ми есенно-зимни покупки ще бъдат дългосрочна инвестиция в добре обмислени устойчиви дрехи, а другата половина - second hand, за която всъщност се вълнувам повече :D ) Причините са две - едната чисто екологична и разумна, а другата - безспорният факт, че в Second Hand сайтовете и магазините има жестоки находки и безкрайно разнообразие. Пример - този rawr банки от аутлет зоната на Contour.bg, който чудно пасва на oversize пуловерчето Stefanel (!), пак от там. За някои от вас може да е странно да носиш бански като топ, но всъщност е супер, защото има страшно голямо разнообразие от модели и цветове и с чифт дънки с висока талия или пола, под блейзер/пуловер/шлифер, може да изглежда чудно. Аз лично го виждам супер и като парти топ. Стига отново да има партита, де :D Ама от онези, които си ги знаем.
И след официалното появяване на пуловер в блога, пък макар и съчетан с бански... е, и след ходенето в дъжда на път за работа днес, мисля че вече официално отваряме вратата към есенните outfit-и. Да, може би съм закъсняла, но това е положението. Винаги се опитвам да си задържа лятото още съвсем малко. А уикендът беше толкова божествено слънчев! Перфектният момент за един последен леден коктейл преди чаят от мента с мед (и малко ром) :)
А сега...
Хелоуин ще го празнуваме ли? 

Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva

Swimsuit & Sweater: Contour.bg

Photo credit: Nikolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:

2 comments:

  1. Your photoshoot is stunning! Great job and outfit :)

    My Blog and Instagram

    ReplyDelete
  2. Да знаеш, постовете ти ме топлят и се радвам, че си пазиш яйчниците! <3

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava