Thursday, January 24, 2019

Как да чакаме пролетта с (не)търпение


Някак си супер неосъзнато се оказва, че сме към края на януари. Имам чувството, че миналия ден поръчвахме китайско за деня след Нова Година и се чудех как ще вляза в работен режим. Само че всичко това стана толкова бързо и неусетно, че си давам сметка, че е минало страшно много време от последната публикация тук също. 
Едно нещо, което не се е променило - метеорологичните условия. Нищо, че аз ентусиазирано си купувам пролетни дрехи и вече мечтая за тюл, коприна и кецове (готина комбинация, знам :D), времето просто не е на моята вълна и все още ме държи здраво стъпила я в Dr. Martens-ките, а в някой друг чифт боти. Този януари ми действа странно. Ту съм супер ентусиазирана за какво ли не и със ставането сутрин си представям най-различни цветни комбинации, които да пресъздам в ежедневния си тоалет, ту съм леко ленива и разсеяна и просто скачам в дънки и пуловер десетина минути преди да изляза за работа. Мисля, че е от времето. Какво да се прави, летен човек съм си. Няма търпение за неспасяемата жега, която се надявам да бъде това лято. 
Случайно или не напоследък доста харесвам топлата кафеникаво-оранжево-жълта гама. До този момент кафявото като цвят никога не е присъствало в гардероба ми (оранжевото също), но напоследък все по такива придобивки се заглеждам. Ето този пуловер, например, който веднага си припознах и толкова много исках да си имам нещо за него, че по добре познатата поговорка "Пришива на копчето балтон", му избрах и пола :)
А пък oversize палтото на широко райе просто си ги чакаше в гардероба, за да постави нужния финален завършек!
Много ми харесва наслагването на цветове, принтове и материи. Мисля, че през тази година лично за себе си ще се стремя повече в тази посока. Забелязвам как подсъзнателно непрестанно търся statement pieces, или дрехи с потенциал да бъдат акцент на тоалета. Разбирай ярки цветове, пайети, ресни, тюл, брокат..... Като цяло това не е лошо, стига в един момент да не се окажеш единствено с шантави придобивки, които да се чудиш как да комбинираш :D Но предполагам, че за това предизвикателство ще трябва да дочакам пролетта...
Oh, well.

А вие към какви придобивки се ориентирате за пролетно летния сезон? Имате ли си фаворит сред тенденциите или цветовете? :)

Пуловер: New Yorker
Пола: Stradivarius
Обувки: Dr. Martens
Палто: Holly&White by Lindex
Bag: Parfois

*Photo Credit: Nikolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

1 comment:

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava