Tuesday, May 8, 2018

Пролетни basics за един устойчив гардероб



Преди няколко седмици започнах да разчиствам гардероба си! Ако ме следиш в Instagram - може да са ти попадали сторитата ми, в които разпродавам част от дрехите от гардероба си - онази най-хубава част, която е супер запазена (или никога не обличана) и много любима, но така и не й идва времето да излезе извън него. Я защото не съм уцелила точния размер, я защото става въпрос за импулсивна покупка, я защото нещо ми е изглеждало като супер добра идея в магазина, но след това вкъщи огледалото ми е показало нещо съвсем различно...
От една година се опитвам много сериозно да огранича всякакви покупки от рода на "Е това сега е модерно, купувам го!" или "Малко ми е голямо на раменете, ама с колан на кръста няма да си личи много..." 
Вместо това залагам на дрехи-инвестиция. Такива, които ще могат да се съчетават с възможно най-много неща и да се трансформират лесно за различни поводи. Във всеки гардероб трябва да присъстват така наречените Basic Pieces - класически дрехи, които винаги са на мода, съчетават се лесно и са подходящи за всяка ситуация. При наличието на един добър и стегнат подбор от тях, е лесно да си позволим да експериментираме с различни тенденции, които обаче винаги да има начин да "укротим" в случай, че не се окажат нашето нещо :)
Тъй като съм от хората, които излизат рано сутрин за работа, почти винаги трябва да имам връхна дреха. За по-високите температури най-подходящ е лекият шлифер в класическия бежов нюанс. Имам този от около 4 години и никога не ми е омръзвал . Даже обратното - продължавам да се изумявам на всички страхотни комбинации, които успявам да постигна с него. 
Скъсаните дънки са ми personal favorite от доста време, но се старая да ги обличам, когато става въпрос за по-лежерни дни и да ги избягвам при работни срещи или по-елегантни събития. Харесва ми да ги нося с кецове, но все по-често започвам да ги съчетавам и с високи обувки - като тези комфортни платформи.
Тениските и блузите от памучни материи са супер подходящи за топлите дни. Препоръчвам избора на подобни материи, вместо всякаква синтетика, която освен това се обезформя на второто носене. Разликата е наистина осезаема.
И ако тоалетът ти се стори too much basic -  винаги можеш да предадеш готин акцент с интересна чанта. Има тази Parfois от около година и половина, но още ми е страшно любима. Дръжката й е преносима и понякога я местя и на други чанти, защото е готин детайл :)

Тениска: H&M Conscious
Дънки: Stradivarius
Обувки: Deichmann
Шлифер: Mango
Чанта: Parfois

 А кои са твоите basics тази пролет?

Photo Credit: Nikolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:


1 comment:

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava