Wednesday, April 18, 2018

Когато улицата е твоят подиум


Друго си е слънцето да те буди с приятните си лъчи, а очите ти да се пълнят с цветове още от сутринта. Изпивам си кафето на терасата, пред мен е любимата ми гледнка, а с момчето си разказваме кой какво има да прави днес и се разбираме къде ще вечеряме. В главата ми вече се превъртат най-различни тоалети, с които мога да украся днешния ден. Отварям гардероба си и там ме очакват всички мои най-любими нюанси. Тоалетът е готов! А какво остава?
Обувките, разбира се! Моята най-голяма страст! Красиво обгръщащи глезените - най-съвършения финаен завършек на всичко! Моментът, в който нещата си идват на мястото и имаш днешния killer look!

Да, обичам обувките. Много! винаги съм гледала на тях като водещ елемент в облеклото. Все пак - без тях не можеш да стигнеш далеч (буквално!) Затова винаги много внимателно следя тенденциите и избирам любимите си чифтове, които перфектно допълват стила ми или пък ме предизвикват да бъда по-смела в решенията си. И тъй като то Deichmann винаги ми дават креативната свобода да изразявам себе си, а сред техните модели всеки път успявам да намеря абсолютни фаворити, днес ви представям своите любими водещи тенденции. А днес, може да ме слушате в ефира на радио Новините Сега 106.6, където с прекрасната Ивелина Павлова ще си говорим именно за това - тенденциите при обувките за пролет-лято 2018. J

 Цветни сникърси
За да разнообразя любовта си към традиционните кецове, този сезон посягам и към сникърсите с бродерии. Винаги много съм харесвала флоралния мотив и често го използвам като акцент на един тоалет. Върху обувките ми харесва, когато е в съчетание с Basic тоалет, за да могат цветовете му да изпъкнат.


Висок ток, който привлича вниманието
Обожавам обувките на висок ток! Не че мога особено много да ги нося в ежедневието, но с високия ток винаги си е друго. Цялото усещане се променя. Забелязала съм, че сандалите  с каишки винаги силно привличат вниманието. Мисля, че едновременно изглеждат секси, но и романтично. Допълнителни точки, ако са в някой ярък нюанс като в този случай. Тогава се превръщат в разкошен акцент и могат да бъдат съчетавани за различни поводи.



Ретро vibe с еспадрили
През този сезон се усеща силна носталгия към миналото. На модния подиум видяхме много вдъхновения от предходни десетилетия, които се пренасят и върху обувките. За мен чудесен начин да интерпретирам тази тенденция са вталените рокли със силно разкрояваща се долна част и романтичните еспадрили с връзки, които са страшно удобни и са чудесен избор за топлите дни в града.


Нестандартни десени 
Обожавам нестандартните десени, които моментално превръщат една дреха или аксесоар в акцент на тоалета. Сандалите с красиви бродерии са задължителни, защото са подходящи не само за да разнообразим ежедневието си, но също така са неизменен детайл към парти тоалета. Нямам търпение да взема този разкошен чифт на дългите разходки и весели вечери на морето.


Платформи в пастелни цветове
Както винаги съм твърдяла, обувките в пастелните нюанси са задължителни за гардероба. Те се съчетават лесно, изглеждат добре в компанията на всички останали цветове и са бърз избор за всяка една ситуация. Ако става въпрос за високи сандали, най-удобният избор са платформите. Изглеждат нежно на крака и са чудесни както за ден в града, така и за вечерно парти.



Нестандартни детайли в дизайна
Нестандартните дизайнерски решения при обувките винаги са интересен начин да внесеш характер в тоалета си. Не става въпрос за нищо изчанчено, разбира се, но интересните форми, детайлите в каишките, капсите и панделките определено правят впечатление. Аз лично страшно много харесах този готин чифт заради неговото леко Rock'n'roll усещане. Детайлите в дизайна му определено правят впечатление, нали? :)



Dandies
Дендитата са може би най-големият ми фаворит за този сезон! Харесва ми тяхната възможност да се съчетават с всеки един тоалет, придавайки му щипка небрежна елегантност и вниманието към всеки един детайл – шев, подметка, пискюли, извивка на обувката. И преди съм показвала моите най-любими лоуфъри, но мисля, че са неизменна част от тенденциите при обувките за пролетта и лятото.



 Равни сандали или чехли
„Само да си взема сандалите и ще се тръгваме към плажа.“ Една реплика, от лятото, която нямам търпение да повтарям отново! Не съм по джапанките или чехлите, но, виж, летните сандали винаги са Must-have за мен. Обикновено си харесвам толкова много, че лятото не ми стига да ги износя. Style tip? Изберете чифт, който ще се съчетава с любимата ви плажна чанта, шапка или бански J


А кои са твоите must-have тенденции за пролетта и лятото? Тази пролет с Deichmann искаме да ти помогнем да ги откриеш! Защото всяка жена заслужава да има своите обувки мечта! В профила ми във Facebook ви очаква съвместния ни Giveaway, в който може да се включите с няколко лесни стъпки!

Междувременно, имаме още една изненада за вас! SAVE THE DATE, защото на 20 април, онлайн магазинът на Deichmann празнува своя Първи Рожден ден! По този повод от компанията са ви подготвили страхотни изненади, които ще откриете на страницата на онлайн магазина.

А кои са твоите must-have тенденции за пролетта и лятото?

Photo Credit: Nikolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:

1 comment:

  1. I love Last one white sneaker All images are great and your hair looks great, if you ever think of donating it to us must message. Hot Fusion Hair Extensions

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava