Sunday, October 8, 2017

End of Questions.

Предполагам, че по пътя на всеки блогър неминуемо се появяват съмнения. Със сигурност сте забелязали липсата ми през последните няколко седмици. Истината е, че те се дължат не само на натоварения ми график (който, повярвайте ми, определено е такъв), но и на известни размишления и колебания: Защо започнах този блог? ; Какво искам да кажа с него? ; Как трябва да се развие с времето?
До този момент съм посветила професионалния си път на медиите, комуникацията, отношението, социалните среди и смея да твърдя, че за това макар кратко професионално развие до този момент (кратко, защото съм на 23, все пак) погледът ми над индустрията се е развил и израснал значително много. Именно този общ поглед над цялата "блогърска" картинка, така да го кажем, породи в мен доза съмнения и объркване за моята роля в комуникацията. Искам ли все още да бъда част от нея и по кой начин по-точно бих искала Games of Fashion да се развие, ако реша да продължа напред.
Истината е, че дори и в тези моменти на съмнение, не мисля че някога сериозно съм обмисляла да закрия дори за момент тази страница. Аз съм човек, който се привързва много трудно и след това много силно. През последните пет години Games of Fashion се превърна в толкова голяма част от мен самата, че да спра развитието му до тук, би било равносилно на това да стъпча целия труд и отдаденост, които съм посветила на него. А аз ценя времето си изключително много. Затова този вариант в изключен.
Напоследък отказвам доста предложения за съвестна работа, които преди години бих приела без изобщо да се замисля. Истината е, че вниманието е заразително. Но то всъщност е водено единствено от интереса на хората за това какво могат да "изкарат" от теб, какво би им донесъл като облаги и резултати. И ако не го осъзнаеш навреме, може да се окажеш в ситуацията, в която правиш нещо, което не искаш, по начин, който ти е продиктуван от друг.
Games of Fashion не е това. Той съм аз. А аз държа на своя собствен глас, решения и усещане.
Този блог винаги е бил начин да изразя своята креативност, да споделям с всички вас любовта си към модата, изкуството, живота. Имало е моменти, в които се губя и обърквам, но така израствам още повече :)
Този пост ще даде началото на новият облик на Games of Fashion, който ще се превърне в едно много по-креативно, цветно и различно място за вдъхновение, истории и истински впечатления, а постовете ще бъда по-чести и по-разнообразни. Това, разбира се, далеч не означава, че ще прекъсна партньорството си със свои любими брандове. Да, тези партньорства ще бъдат значително по-малко, но и значително по-внимателно подбрани. Защото тук има само едно важно послание. И то е моето :)
Skirt: Stradivarius
Shirt: Pinko
Bag: TwinSet
Shoes: Deichmann

*Photo Credit: Vibrant Frame by Nikolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava