Saturday, October 14, 2017

7 неща, които винаги успяват да ме развеселят



Хората, които ме познават добре, отлично знаят колко много НЕ обичам да съм сърдита, нацупена или тъжна за нещо. Истината е, че аз съм човек, който се впечатлява от най-малките неща и това е едно от качествата, които най-много харесвам в себе си. Мисля, че светът е по-хубав за хората, които знаят как да се радват на всяко нещо.
Като цяло, много рядко бих могла изобщо да остана в лошо настроение повече от 2-3 минути. В редките случаи, в които има нещо, което да ми мине, то то ми минава страшно бързо и след това обръщам всичко на шега.
Но дори и хора с моята приповдигната емоционалност и непрестанно вълнение имат лоши дни, в които имат нужда от допълнителен стимул, за да се почувстват весели и щастливи.
Затова днес споделям с вас няколко от нещата, които винаги успяват да ме развеселят :) Изпробвайте ги, когато имате нужда (надявам се, че не често). Може да се окаже, че ще бъдат полезни и за вас!

1. Rocky Horror Picture Show
Знам... WHAAAAAAATTTT?? Това обикновено е реакцията на всеки, когато му го кажа. Ако все още не знаете какво е Rocky Horror Picture Show, нека тук поясня, че става въпрос за шоу-филм-мюзикъл-хорър-романтика... в едно :D
Най-хубавото нещо на този филм е именно това колко е шантав. През цялото време се чудиш какво всъщност се случва, защо се случва, чия глава изобщо е родила тази история, как не си знаел за този филм до сега.... опияняващо е именно защото е поредица от безумия, които никога не биха се случили по едно и също време на едно и също място в този ред. А най-добре, ако изобщо никое от тях не се случва :D 
В края на филма си толкова впечатлен и приятно объркан от всичко видяно, че няма как да не ти е весело :))

2. Кучета
Да, аз съм dog person. От-до. Цялата ми същност е на dog person. Аз ги обичам и те ме обичат. Сигурна съм, че в друг живот съм била куче или ми предстои да бъда!
Няма шанс да не се размекна при допира на меката снежнобяла козина на моята малтийска болонка Чери или при вида на куче, което си играе, тича към мен и присвива очи, когато го чеша зад ухото. В тези животни има огромна доза благородство и лоялност. Повече хора трябва да са като тях.


3. The Big Bang Theory
В този списък унишлено не присъства FRIENDS, защото всички сме достатъчно наясно, че това е сериал, който никога няма да остарее и приятелството там е пътеводна светлина за всеки от нас.
Имайки предвид, че не харесвам How I met your mother, моят еквивалент на "Приятели" е "Теория за големия взрив". Просто е забавен по един geeky начин, който не мисля, че може да бъде повторен. А и веднъж видиш ли, че за някой хора проблемът е, че не успяват да разгадаят теорията на големият взрив, от който е произлязло човечеството... проблемите ти се струват доста малки :D

4. Панди
О, те са толкова прекрасно неадекватни! Няма как да не са ти сладки и да не те разнежат и разсмеят до безбожие :D Има страшно много клипчета как панди се катерят, опитват се да слязат от някъде или път се бутат една в друга и винаги изглеждат като огромни пияни деца, които не знаят какво правят, но ако ги попиташ - да, биха си полегнали :D

5. Мои стари постове
Баща ми винаги ми е казвал, че човек не трябва да се взема прекалено на сериозно, а точно обратното - трябва да може да се присмива на себе си. Отне ми доста време, за да го науча, но това всъщност е един от най-ценните уроци. Обмисляла съм много пъти да трия стари постове, но... прекалено са ми мили и забавни едновременно. Няма как да не се развеселя при вида на някои от първите си постове... какво изобщо съм си мислила?? :D
П.С. Ще бъде много високо оценено, ако вие все пак не тръгнете да връщате назад... just in case :D

6. Албуми със снимки
За предишния ми рожден ден моите приятели ми подариха албум с мои и наши снимки като до всяка снимка бяха написали различни послания, а между страниците бяха поставили писма, написани от всеки един от тях до мен с пожелание за рождения ми ден. И до ден днешен това е една от най-любимите ми вещи на света и винаги е в състояние да ме накара да се усмихна. Спомените са най-ценното нещо, което имаме и е важно да се грижим добре за тях. Затова реших да продължа техния албум с още снимки от запомнящи се моменти. А те на свой ред пък ми подариха инстантен фотоапарат FujiFilm Instax Mini 9, който ми носи огромно удоволствие, когато снимам! Винаги е приятно да селектираш кадри от различни весели моменти и да си припомняш всички неща, които са се случили около тях. Това са твоите спомени! Ако те не те накарат да се усмихнеш, чуждите със сигурност няма :)


7. Вино / ....(въведи друго любимо алкохолно питие тук)
Знаете какво казват: One glass a day, keeps the doctor away... или пък беше нещо друго? :)


Ако все още не сте изпробвали някои от моите методи, давайте! Няма какво да изгубите. На свой ред, моля ви, споделете кои са нещата, които развеселяват вас самите в моментите на тъга или унилост. :)

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava