Thursday, September 21, 2017

Благодаря за всеки край, тате!



Всеки път, когато с баща ми говорим по телефона (което е всеки ден), точно след като съм му разказала за деня си и точно преди да затворим, разговора ни приключва с няколко думи. Те са еднакви всеки път. Всеки божи ден! Понякога по няколко пъти.
Те не са "Хайде, до утре", "Приятна вечер" или дори "Обичам те".
Tой ми казва "...и да се пазиш..."
Без заповеден удивителен, а с лека несигурност и с времето станала лесно доловима тревожност.
Аз го разбирам. Баща ми е човек, който е отгледал три дъщери. Неговото сърце е свикнало както да дава безпределна, неизмерима любов, така и да не познава спокойствие. Точно в основата на тила му от 40 години (на колкото е най-голямата ми сестра) се е загнездило Притеснението, което дори нощем, дори и в най-безгрижните и весели моменти, никога не го напуска и не му дава покой от непрестанни въпроси... "Добре ли са?",  "Много работа ли имат?", "Нахранени ли са?", "Обичани ли са?", "Щастливи ли са?", но най-вече "Здрави ли са?", защото с положителен отговор на последния въпрос всичко друго може да се оправи. Но с отрицателен - всичко е загубено.
И така той всеки ден, ден след ден, ми дава съвет "Да се пазиш...". Но всъщност и разтоварва част от тревогата си, която знае, че аз усещам и не бих пренебрегнала. И съм му благодарна за това, защото никой не е сам за себе си. Нашето съществуване пряко влияе върху съществуването на други. 
И се пазя, за да бъда аз спокойна, но повече - за да бъде спокоен той.
А вие, дами, пазите ли се?
Не само от колите по улицата, неукрепените строителни конструкции и отворените шахти. Пазите ли се и от това, което не виждате? Мислите ли за себе си преди да стане твърде късно? И, да - преглеждате ли си гърдите? Без значение от възрастта, защото няма такова нещо като прекалено рано. НО има прекалено късно.
Сигурна съм, че много от вас си мислят, че на тях няма да им се случи. Само че това не е утеха, не е обещание и всъщност не е никакъв фактор. Никой не е защитен! Затова обръщайте внимание не само на дрехите, косите и обувките си. От тях няма да има смисъл, ако вас ви няма :)
Няма как поне веднъж в живота си (а съм убедена и че е много повече) да не сте чували за кампанията "От любов към живота" Avon срещу рака на гърдата, която вече 16 години подкрепя диагностицираните жени и се бори за информираност и ранна превенция.
Тази година кампанията е под надслов "Предварително ти благодаря. Защото да даряваш е взаимност!", а печалбата от всеки поръчан розов продукт Avon дарява на своя партньор в България - Фондация "Една от 8", които осигуряват информационна, психологическа, правна и практическа подкрепа на диагностицираните жени и техните семейства. За мен беше изключително удоволствие през тази година да имам възможността да се запозная с тези изумителни, вдъхновяващи и безкрайно силни жени. Подобни срещи са в състояние да променят представите ти за всичко.
Повече за самата кампания може да разберете на страницата във Facebook - @ThankYou.bg или на сайта www.thankyou.bg, от където също така можете да поръчате и розов благотворителен продукт. Моят любим е бутилката за вода с отделение за свежи лимони!
А на 6-ти октомври (петък) от 18.30 часа може да заповядате в Sofia Ring Mall, където ще се състои големият благотворителен концерт в подкрепа на каузата.
Аз ще съм там и ще ви очаквам :)

А сега... за какво истински сте благодарни?

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

2 comments:

  1. Вдъхновяващо! Баща ти трябва да е много щастлив човек с три момичета. Надявам се да успея да дойда на концерта. :)

    ReplyDelete
  2. Thanks for the awesome post. keep sharing
    https://www.gamesalpha.com

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava