Saturday, June 25, 2016

Lace-up, Palazzo and Heels



 Знам, че мина доста време от предипния пост, но в последния месец толкова много неща за мен се промениха, че понякога ми е нужно време да спра за няколко секунди на място и да се огледам наоколо.
Въпреки това, ето ме и мен, пълна с холяди идеи за това лято, които с малко помощ от верните приятели на този блог ще осъществим до една! Затова, stay tuned! :)

Купуването на палацо панталон беше нещо, което отлагам от седмици. Причината е, че все не можех да открия модел, който да ми допадне по всички признаци - да бъде с висока талия, да не бъде черен и да има нещо интересно и нестандартно в него. Попадах на наистина страхотни модели, които обаче все не привличаха вниманието ми достатъчно силно. Поне докато не видах този! Зелен, широк и със странично отворени крачоли, които се застъпват, когато се движа, но нежно падат настрани, когато съм седнала. Идеален е за лятото! Беше супер инстинктивна покупка от Conscious колекцията на H&M и вярвам, че няма да съжалявам и за момент! 
Палацо панталоните са доста подходящи за лятото, защото материята им е лека и позволява свобода и лекота при движение. Освен това съчетаването му с разнообразна горна част го прави различен във всеки тоалет, а това винаги е плюс в модата! Ако все още се колебаете, моя съвет е да инвестирате в един чифт за лятото, който обаче да изберете внимателно. Мислете за всички възможни комбинации и се спрете на модела, който позволява най-много такива :)
Аз реших да създам един по-елегантен тоалет като съчетая палацо панталона с lace-up top, Oversize сако и класически черни токчета. Доста харесвам lace-up топовете, заощто добавят щипка стил и загадъчност на визията, без обаче да разкриват прекалено много :)


Palazzo Pants: H&M
Top: H&M
Blazer: Mohito
Heels: Kalapod


*Photo Credit: Nikolay Yordanov

А вие какво мислите за палацо панталоните? Имате ли подобен модел в гардероба си или все още се колебаете дали инвестицията си заслужава?

Пожелавам ви страхотен уикенд! :)

Follow Games of Fashion on:

2 comments:

  1. Прекрасна! :)

    Имам подобен модел, черен и ленен, но го ползвам само за плаж. Не успявам да се възприема в града с него. Рязкото и изненадващо разголване на крака до бикини линията докато съм убедена, че седя елегантно с панталон до земата, не е за мен :)

    ReplyDelete
  2. Ах, прекрасна... отново! Панталона е страхотен, а за Lace-up да знаеееш, няма какво да те притеснява ;)

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava