Friday, August 13, 2021

9 години Games of Fashion!

 


Нали знаете как все си правим обещания? Обещаваме си да започнем да правим това или онова, да спрем да правим нещо друго. Винаги от утре, от другата седмица, след 20-то число и т.н. През изминалите месеци все си обещавах да се върна към писането, но просто... абе не го усещах. А както хората мъдро казват - на сила хубост не става. Мислите ми просто бяха някъде другаде. Няма да ви лъжа - последната година много ме промени. За първи път усетих истинската тежест на една специфична отговорност към направените избори. Нещата, от които трябва да се лишим в името на нещо друго. Смяната на приоритетите, смяната на нагласата. Тя не е лоша тежест, не е и буквална тежест. Но е като чувството след тичане 7 километра или пък след незабравимо парти с танци до зори - странно приятна комбинация от еуфория и умора. Отнема от времето ти, обхваща мислите ти, настройва те на една съвсем различна вълна. Понякога те връща до брега, понякога те отнася още по-навътре в морето. 

Но днес съм тук изцяло. Защото 13 август е посветен на моето онлайн местенце, което никога не ми се сърди, ако отсъствам, и винаги ме очаква готово да ме изслуша. Преди точно 9 години Games of Fashion се роди, за да промени живота ми завинаги. Днес за пореден път ще му подаря искрените си размисли и ще му посветя времето си. Може би ще му обещая да бъда по-постоянна. Може и да спазя обещанието си. Може би най-сетне ще е време за онази промяна, която от толкова много време планираме. Сега това няма значение. Днес празнуваме, а утре продължаваме по план.

Шегувам се, разбира се... нямаме план, имаме само емоции! 






Обич за вас!

Follow Games of Fashion on:



2 comments:

  1. Здравейте дами и господа, Нуждаете се от финансова помощ? Аз съм Сюзън Бенсън. Аз съм кредитор, а също и финансов консултант.

    Имате ли нужда от бизнес заем, личен заем, ипотечен заем или заем, за да завършите вашия проект? Ако отговорът ви е да, ще ви препоръчам да се свържете с моята фирма. Ние предоставяме всички видове кредитни услуги, включително дългосрочни и краткосрочни заеми. За повече информация, пишете ни по имейл: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) или ми пишете директно на WhatsApp чрез: +447903159998 и получете отговор веднага.

    Ние сме компания за цялостно финансово обслужване и се ангажираме да ви помогнем да изпълните всичките си стремежи. Ние сме специализирани в предоставянето на структурирани финансови решения на физически лица и компании по най-ефективния и бърз начин.

    Ето няколко причини, поради които трябва да се свържете с нас за заем;
    * Удобство - Можете да кандидатствате за заем по всяко време и навсякъде.
    * Гъвкава сума - Вие решавате колко искате да заемете.
    * Бързо директно финансиране - Получете заема си в рамките на 24 часа след одобрение.
    * Гъвкава лихва - Достъпна лихва от 3%.
    * Високи проценти на одобрение - имате 99,9% шанс да получите заема
    * Гъвкаво погасяване - Вие трябва да изберете датата на погасяване, седмично, месечно или годишно за период от 1 до 30 години.
    * Просто онлайн приложение.
    * Персонализирано ръководство и опит.
    * Без скрити такси

    Не пропускайте възможност поради липса на финанси. Свържете се с моята компания сега, ние можем да ви помогнем със заем, защото сме помогнали на множество лица и организации, които са изправени пред финансови затруднения по целия свят.

    За повече информация относно нашата оферта за заем, моля, изпратете ни вашата заявка за заем чрез
    Имейл: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp/Telegram: +447903159998

    Посредниците/консултантите/брокерите са добре дошли да доведат своите клиенти и са 100% защитени. С пълно доверие ще работим заедно в полза на всички участващи страни.

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava