Tuesday, August 13, 2019

Честит 7-ми рожден ден, Games of Fashion


Нека започнем така...
Честит 7-ми рожден ден, Games of Fashion!
Когато те създадох, нямах представа, че след седем години ще те обичам толкова много. Нито, че ще станеш толкова голяма част от мен. Заедно растем и се учим. Заедно срещнахме хора, които заедно заобичахме. Ти ме научи на постоянство, аз ти дарих времето си. Беше с мен навсякъде по света. А аз ти подарявах спомените си. На теб споделях нещата, които най-много ме тревожеха, а ти ми даваше увереност. Пред теб мнението ми беше най-категорично. И ти ме научи как да го отстоявам навсякъде. Не ми се сърдеше, когато ме няма за дълго, а пък аз винаги се връщах.
Защото Games of Fashion не е блогът на Преслава и Преслава не е блогърът от Games of Fashion. Аз и ти си принадлежим.


Photo Credit: Nikolay Yordanov
Ники, благодаря ти! Без теб нямаше да бъде същото! Обичаме те!

Follow Games of Fashion on:

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava