Saturday, June 8, 2019

Есенцията на вълнението е в минутите преди самолета да излети



Започна да ми се превръща в навик да пиша в блога броени часове (понякога минути) преди да се кача на самолет за следващото пътуване. И мисля, че съм на прав път, защото точно сега, именно в тези моменти, е неподправената есенция на истинското вълнение!
Ако някой все още не е разбрал, днес заминаваме за Мароко! Уау! Знам, че не е другият край на света или горите на Амазонка и непроходимите скандинавски планини, но за мен си е голяма работа. Защото е сериозна стъпка извън зоната ми на комфорт и е пътят към (надявам се) по-големите приключения, които ми предстоят. Един сигурен знак, че се вълнувам истински за нещо, е да съм готова с всичко часове преди да е нужно. Както сега. Обикновено търся чорапи, прибирам четки за зъби и обменям пари във възможно най-последния момент. 
Всъщност това е първото ми пътуване, което изисква по-сериозна подготовка. И не говоря за биене на ваксини (!?), което изненадващо за мен беше въпросът на почти всеки, на когото казвахме, че отиваме в Мароко. Всъщност най-вече визирах неща като дрескод, начини на предвижване, ритуали, норми на поведение, признаци на уважение (и съответно неуважение) и т.н. Нали се сещате историята, която споделих след пътуването ни в Малта, където отново бяхме с любимият ми travel buddy - Антония? Та тогава написах "Малта" в Google 10 минути преди да излетим и каквото успях да прочета за това време, беше "подготовката" ми за пътуването. Което пък доведе до факта, че бяхме крайно неподготвени за част от нещата, които трябваше да съобразим от по-рано. В поста, който линкнах по-горе можете да видите какво визирам. Всъщност беше доста забавно, но защото имахме огромен късмет, който превърна Малта в една от най-епичните дестинации!
За сметка на това, сега далеч не разчитам на нещо подобно и смея да твърдя, че никога не съм била по-подготвена за дадено място. Дрехите (съмнявал ли се е някой?) ми бяха всъщност най-големия проблем. Опитах се да подбера гардероб, който абсолютно изключва дори най-малкия признак на неуважение към културата на мароканците. Което доведе до обикаляне на магазините и скролване през уебсайтовете в безкрайно търсене на дрехите, които сега търпеливо чакат в куфара ми да бъдат извадени и разходени из тесните улички и цветните пазари на Маракеш, Фес и Рабат. Всъщност, нямам търпение да ви покажа какво съм подготвила за това пътуване. Доста е нестандартно за мен, но ако трябва да съм честна... ми харесва!
За съжаление, тази разкошна тюлена пола ще ме очаква в София, но съм й намислила доста поводи! Между другото, тя е още една находка от групата In&Out във Facebook на страхотния български бранд Ma Cherie. Търсех си тюлена пола и от един пост се сдобих с цели 3!
И без да се бавя повече... таксито ме очаква долу. Ще се видим скоро! До тогава, може да следите пътуването ни в Instagram!


Skirt: Ma Cherie / In&Out
Top: Zara
Sunnies: Reserved
Jacket: Answear
Sneakers: Converse

Photo Credit: V Frame by Nikolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava