Thursday, September 10, 2020

Self-love символи

Games of Fashion, Preslava Tsacheva

И преди съм ви споменавала за моята обсесия по точките. Ама не съм ви казвала за моя ОГРОМЕН страх от бели панталони. Преди време имах един адски комплексиран период. Най-голямото ми притеснение беше какво ще си помислят хората, какво ще кажат, как ме виждат и т.н. Многo мразех тази своя черта, но просто не можех да се преборя с нея. Най-хубавото нещо, което ми се е случвало, е да надживея тази огромна несигурност и да се науча да обичам себе си, слава Богу, преди неувереността да ме доведе до някакви крайности и опасни състояния, които са доста често срещани най-вече в тийнейджърска възраст. Сега, разбира се, обгръщам този период от живота си с обилна доза сарказъм и уж казвам, че е останал зад гърба ми. Да, но още си спомням един коментар, който бях чула преди години. Две мацки обсъждаха трета и говориха за това, как не я е срам да носи бял панталон, защото очевидно според тях, за да носиш бял панталон, трябва да имаш перфектно тяло, дупе, бедра и т.н. Тъпо е, ама това ми беше останало в главата и съзнателно или не, избягвах белите панталони винаги! Когато видях тези в сайта на Zara, ми харесаха адски много! И въпреки това бях на косъм на скролна надолу, само защото са... бели. "Wait a minute... имат точки, което е жестоко! И няма да си позволя да ми пука!" Излишно е да ви казвам, че са сред любимите ми находки за лятото и гордо си ги разхождам напред-назад с кроп топ, а за по-хладните дни - и с риза.

Но не безкрайно разнообразните аутфити са важните в случая. Белите панталони са символ, мили хора - на обичта към себе си, с всичките ти недостатъци. На това да се приемаме такива, каквито сме, да сме достатъчно смели, за да заглушаваме шума наоколо и да се доверяваме само на себе си. Може да си кажете - "Хайде сега, един панталон, не се превъзнасяй!" Обаче промяната много често е породена от най-малките неща, те са нейния trigger. И по този начин се превръщат в наши лични символи. Така че - ако нещо има същото значение за вас, изобщо да не ви пука кой какво си мисли. Щом е важно за вас, щом ви е помогнало, щом ви е накарало да се почувствате добре, значи е Важно. И точка. Или пък много точки :D Интересно ми е, имате ли си такива символи :?

С тези рамисли можем да се върнем към аутфита. Сандалите Buffalo Shoes са друга находка (от Fashion Days - споделям, понеже няколко човека ме попитаха къде в България се продава бранда) за лятото, която, ако трябва да съм честна, не очаквах да влезе в толкова честа ушпотреба. Не съм си купувала сандали от години, защото в последно време изобщо не носех, но тези ми харесаха   и реших да им дам шанс. Обичам си ги толкова много, че мисля, че лесно ще преминат и към есенния гардероб, поне докато не започне да ми става студено на пръстите :D Относно сандалите, факт е, че носенето им автоматично означава, че трябва да бъдеш с поне горе-долу окей поддържани нокти на краката. Покрай Covid-19 и нуждата да огранича някои месечни разходи, педикюрът и маникюрът бяха най-отгоре в списъка. (Нищо, че количестото розов джин на коктейли вкъщи кажи-речи ги компенсира. Шшшт!) Затова пък усъвършенствах супер много домашния педикюр. Докато стане това съсипах само едни чаршафи и съвсем малко от килима в спалнята, но това са дребни ядове. Тук бях в nude nails фазата си. Случва се веднъж в годината и за щастие - бързо отминава. :)

Чантата пък е нещото, с което е най-вероятно да ме видите на улицата. На българския бранд BLVD е и е мега удобна (и двулицева)! В момента я използвам като чанта за лаптоп, защото постоянно съм напред-назад между вкъщи, офиса и разни работни сбирки с приятелчета на кафе или на нечия тераса. Отделно от това на няколко пъти влезе и в ролята на плажна чанта :D Съветвам да прегледате, имат жестоки принтове, а този нарочно си го взех подходящ и за лятото, и за есента, че вече по-нагоре споменах за нуждите от по-разумно харчене.

Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Shirt: Mango
Pants: Zara
Necklace: Zara
Bag: BLVD
Shoes: Buffalo Shoes (from Fashion Days)

*Photo Credit: Nikolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:



No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava