Tuesday, October 22, 2019

Октомври е неочаквано прекрасен


Планирах да продължа втората част от започнатата с предходния пост поредица с неофициално име "Fall fields" и една идея по-концептуални визии много по-скоро след него, но както често се оказва, нещата се случват със собствено темпо и времето на тази публикация идва сега.
За щастие есенното поле е все така красиво, а като се има предвид колко хубаво беше времето този уикенд, бих предположила, че дори е много приятно за разходка.
Междувременно октомври някак си почти мина. И съвсем неочаквано в него се случиха прекрасни неща! Най-после се реших на една голяма и важна крачка, за която много скоро ще ви споделя повече. Отделно от това, както предполагам знаете, на 8-ми октомври се проведе "Националният розов ден" за борба с рака на гърдата, което е инициатива, част от кампанията "Мисията на Avon срещу рака на гърдата". Да, 8-ми октомври беше знаков ден и много исках да ви споделя за него. Беше един от онези дни, които те изпълват с обич и вяра. Знам, че за някои неща имам невероятен късмет, но за това, че вече почти три години имам възможност да работя по тази кауза, съм безкрайно благодарна на Вселената. Малка част от сърцето ми отиде при всеки един от хилядите души, които отвориха душите си и подкрепиха Националния розов ден, напомняйки символично за огромното значение от ранна диагностика.
Силно вярвам, че в днешно време именно тези послания имат значение. Отвсякъде (буквално отвсякъде!) ни зариват с купища информация и там някъде - сред всичко останало - губим истински важните неща. Не че това не е нормално. Просто е хубаво от време на време да заглушаваме страничния шум. На това се уча в последните няколко години. Като работиш в сфера като моята, няма как да не развиеш резистентност... иначе ще ти гръмне главата. Но и по принцип, започвам да си мисля дали комуникацията ни не е станала прекалено шумна. Дори един с друг. Комуникираме чрез гифчета, емотинонки, memes, сторита, тагвания, хаштагове, скрийншоти. Губим се в начини да изразим себе си, вместо да го направим лесно и просто - с думи и очи в очи. Забелязвам, че напоследък много повече оценявам личното време, прекарано с близките и приятелите ми и се опитвам винаги да си оставям възможност за това и да сведа оправданията от рода на "Беше много шантава седмица", "Нямам никаква време от работа" и т.н. до минимум.

Сега нямам търпение за уикенда, защото ще се прибера в Ловеч, където планирам да свърша всички онези малки неща, които ме правят щастлива по един специален начин - ще разходя кучето си, ще си поклюкарим с мама, а тя ще ми покаже всички нови придобивки в гардероба си. Ще видя баба и ще й разкажа за новите си планове. Ще си поприказваме за нещата от живота и за коли с тати, ще отида до Ловешката крепост за един (първи и) последен поглед към есенен Ловеч преди дърветата да се оголят. И, разбира се, ще гласувам. И междувременно, мисля някъде по пътя да приключа с четенето на "Майстора и Маргарита" и да започна една от трите книги, които получих за рождения си ден. Като цяло - ще се отдам на малките неща, които носят спокойствие на душата.

Междувременно, работя в посока попълване на есенния гардероб. Все още не съм имала възможност да ви споделя своите must-have придобивки, но и това ще стане много скоро. А във връзка с тоалета, подобно на предходния пост, той отново е дело на прекрасната Пламена от Black Out Label. Ами да! В момента, в който си мислех, че не може да ме изненада след колието ми от стар кабел на телефон и макраме, гривната с болтове и тел и брошка от свински опашки, тя ми показва и това свое произведение. Харесва ми, че освен супер феерично и леко клош едновременно, е и 2 в 1. Тоест - в зависимост от това как ви харесва (или по какъв повод го носите), може да бъде носено като топ, както в моя случай, или като късо яке. Напомня ми на някаква дива, амазонска свобода и това ми харесва! Поне беше страшен кеф да тичам като дете напред-назад с веещи се около мен ресни. Даже не разбрахме как дойде залеза. Затова реших да не нарушавам последователността на снимките. Защото, ако scroll-нете надолу през тях, ще видите колко нежно, красиво и цветно пада залеза :)



Photo Credit: Nikolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:

2 comments:

  1. Download the best tailor in Bangkok App at playstore   Bespoke Tailor

    Download the best tailor in Bangkok App at playstore  Custom Tailor

    Download the best tailor in Bangkok App at playstore  Ambfa Tailor

    Download the best tailor in Bangkok App at playstore  Tailor in Bangkok

    Tips about bespoke clothes from the best tailor in Bangkok --> best tailor in Bangkok

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava