Sunday, February 26, 2017

Highlights: Tommy Hilfiger, Moroccanoil, Mom's Shoes and more...



Ако следите блога от известно време вече ви е добре известно, че подобни постове не са много типични за мен. Причината за това е, че вярна на името Games of FASHION, до този момент съм се старала да се придържам към втората част на името. :D
Но модата е много  повече от готини дрехи и свежарска аутфити според сезона. Тя е начин на живот и обхваща всеки аспект в него. Грижата за нас самите - за външния вид, но и за интелекта и креативността ни - е точно толкова важна.
Затова реших да разнообразя нещата с малко по-обширна тематика :)
Веднъж в месеца ще публикувам пост, който носи името Highlights, в който ще ви споделям различни неща, които са ми направили силно впечатление през изминалия месец.  За мен е важно точно сега да подчертая, че в тези публикации ще ви споделям информация само за онези неща, които наистина са ми харесали и бих препоръчала! Неща, които съм изпробвала/видяла/докоснала лично и споделям откровеното си мнение. В тази връзка... нито един ПР на света не е способен да ме убеди да публикувам в този блог нещо, което да не ми е на сърце - да не ми харесва, да не припознавам инициативата или да не симпатизирам на идеята. Just to be clear ;)
И такаааа... да започваме? :)


Moroccanoil. Срещнах се с Гери от Moroccanoil по съвсем, съвсем друг повод още през лятото. Тя има разкошна руса коса с прекрасно оформени къдрици. По време на срещата ни й споделих, че напоследък имам проблеми с косата, които основно се дължаха на нормалното изсушаване на косъма през лятото...а и на един отвратителен навик да си увивам около показалеца кичур коса и да го въртя в продължение на няколко минути... :D
Та тогава попитах Гери как тя се грижи за къдриците си. До този момент ми беше известно само маслото за коса на Moroccanoil, което вече бях тествала и доста харесвах. Гери обаче ме "светна" за останалата част от продуктовата гама, което беше страшно полезно. Въпреки, че маслото е безспорен топ, балсама за коса е един от най-приятните продукти, които съм опитвала. Използвам го по време на душ, защото това е единственият възможен начин (не преувеличавам) да си среша косата :D Относно маслото - нанасям по малко почти всеки ден сутрин преди да правя каквото и да било с косата си. Обикновено над него нося пяна за коса, защото само така мога по някакъв начин да си подредя къдриците.
И така, за всички къдрави и не къдрави момичета, силно препоръчвам Moroccanoil! На мен ми действа наистина страхотно и усещам разликата :) В тази връзка... серията продукти включва и моделираща пяна за къдрици, която все още не съм имала възможност да опитам, но много ми се иска! 


Renora Cosmetics. Няма да ви лъжа! Бях доста предубедена за този продукт. Просто крем за лице, който си правиш сам.... това ми звучеше страшно несериозно! Но съм била в огромна грешка! Ето първо малко Background:
Renora е първата по рода си козметика, която предоставя възможността да създадеш продукт само и единствено за себе си. Можете да създадете собствен крем по два начина - с Диагностик и със съставки по ваш избор. Тъй като не разбирам особено много от козметика, екстракти, свойства и т.н., аз предпочетох първия начин. Беше ми предоставен тест, в който трябваше да отговоря на различни въпроси, свързани с кожата ми. В края на теста получавате вашият крем, който е създаден според дадените от вас отговори и който можете да поръчате на момента. Най-готината част е, че може да изпишете послание, което да бъде гравирано върху капачката на крема, защото... все пак става въпрос за персонален продукт :)
И така! Получих крема в доста удобен момент, защото моят беше на свършване и започнах да го използвам почти веднага. До този момент не съм попадала на по-подходящ за мен крем. Всичко - от консистенцията до усещането, което оставя - е точно това, което винаги съм търсила в крема за лице. 
Аз имам хубава кожа. Отчасти благодарение на гени, отчасти поради факта, че до 20-година възраст лицето ми почти не беше докосвало грим (и все още се случва рядко). Много внимавам какво точно слагам върху него и следя състоянието му, защото е кожата ми е чувствителна. Имало е много кремове, чиято употреба съм преустановявала заради поява на петънца зачервявания и т.н. Затова съм наистина впечатлена от благоприятното въздействие на крема от Renora Cosmetics!
Остава ми още малко от него, но определено си мисля да си поръчам същия!
Ако ви е станало интересно, ето тук може и сами да изпробвате техниката на Ranora Cosmetics като си направите теста. 
Надявам се да получите също толкова страхотни резултати под формата на подходящ за вашето лице крем!
Ако някои пък вече е тествал тази услуга, ще се радвам да сподели мнение :)


GIRL CODE. Тайната на успеха, мъдростта и щастието за жените предприемачи от Кара Алвил Лейба в най-новата книга в портфолиото на AMG Publishing. Харесвам самото издателство заради подбора на книги и интересните начини, които избират, за да ги представят. След големия успех на "Бизнес на високи токчета", "GIRL CODE"  е новото предложение на издателството за всички момичета с идеи и амбиции. 
Книгата е доста лека и приятна за четене. Определено не е "Война и мир", но в основата й стоят интересни и доста обогатяващи интервюта с жени, успели сами да осъществят своите планове и да създадат не просто успешен бизнес, но и да се превърнат в еталон за успех! В изданието са включени техните съвети и практики за овладяване на страховете, справяне с недоброжелатели и начини да превръщаме недостатъците в предимства.
Приятно и полезно четиво. Много от интервютата са с жени, на които истински се възхищавам и с които страшно много бих искала да изпия едно кафе. Ей така - защото има толкова много неща, които бих искала да ги попитам. Досега до тях чрез тази книга носи прекрасно усещане :) 


The Girl by Tommy Hilfiger. Много пъти съм споделяла, че според мен човек не трябва да носи само един парфюм, който да превърне в собствена визитна картичка. Не! Не това е идеята на парфюмите! С тях трябва да се играе и експериментира. Няма нищо интересно или вълнуващо в жена, която 20 години ухае по един и същи начин! Дори и този начин да е на Chanel 5...
Непрестанно търся нови усещания и аромати. За момента обаче фаворит ми е The Girl от Tommy Hilfiger. Започнах да го използвам наскоро и страшно много ми харесва! Уханието му ми напомня на забързан градски ритъм и енергия. Харесва ми да пръсна малко сутрин преди да тръгна за офиса, а вечер, когато се прибирам от работа и облека връхната си дреха, да усещам отново аромата по яката й.
Много е дълготраен и готин! Ако си търсите нещо ново и свежо за пролетта, определено бих ви го препоръчала! :)


Mom's Shoes. Нали знаете как като сте малко момиче всичко на мама е 100 пъти по-готино! От 5-годишна се опитвам да балансирам върху токчетата на майка ми, което и до ден днешен вярвам, че ми е дало страхотната основа, върху която съм развила сегашните си способности с високи обувки. Та на мама токчетата, роклите, кремовете, палтата и т.н. винаги са най-хубавите, когато ги гледаме с очите на малко момиче, едва докоснало се до света на модата. Но понеже моята майка е супер яка, нейните неща и до ден днешен са... супер яки!
Бяхме заедно, когато си купи тези обувки и не мога да повярвам, че не ги видях първа! Уговорката ни обаче е да си ги "менкаме" за по-важните поводи, макат at the end of the day да си остават нейни :D
Бързо! Важен повод! Някой?? :D
Just look at them....

*Photo Credits: Vibrant Frame by Nikolay Yordanov

А какви са вашите Highlight-и този месец? И какво бихте препоръчали да изпробвам през следващия?
Пожелавам ви прекрасна седмица :)

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

1 comment:

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava