Thursday, September 22, 2016

2016 Summer book



Писането на този пост беше страшно дълго отлагано поради две причини. Първата е, че за мен септември е истинска лудост! Половината ми семейство е родено в този месец (включително и аз ;)), както и половината ми приятели. Наред с това се състояха всички откриващи сезона събития, Fashion week-oве, проекти и т.н. И второ... предполагам, че просто не исках да си признавам, че лятото вече свърши.
Но тъй като само преди няколко минути придърпах одеяло върху раменете си, защото ми в студено, въпреки че навън има някакво слънце... мисля че вече е време да си го призная.
Хубаво е, че през зимата ще има настина много прекрасни спомени, които да ме топлят по същия начин, по който слънчевите лъчи докато пием мента на плажа, играем карти или мързеливо се питаме кой ще отиде да вземе студена бира от най-близкото капанче.
За мен лятото беше интересно, различно, доста разнообразно и... ново. Чудесен преход към последната година (да се надяваме!) от университета и завършването на бакалавърската степен. От тук нататък предстоят толкова много важни и сериозни неща, с които все още дори не съм сигурна как точно ще се справя и дали ще успея да оправдая очакванията на всички, които толкова безрезервно ми се доверяват :)
Въпреки това, няма да мисля за това днес. Не и днес. Днес е за почивка, размисли, recap и много, много усмивки докато сглобявам цветният си Summer Book в пост, за да го споделя и с вас. В него имаше от всичко. Но най-много смях и хубави моменти!

 NATURE. Оказа се, че Балкана и планините не са на почетно място само в моето сърце. Гледки до където поглед ти достигне, чист въздух и много, много красота. Не успяхме да отидем нявсякъде, където планувахме, но на подобно място и малко те зарежда за месеци напред :)

Чувстовото, че там е всичко и нищо не искаш да промениш.

BEACH. Това лято плажовете бяха повече от планините. Много и различни, но винаги съпътствани от  мента и спрайт, тесте карти, хубава музика и много смях.





MOMENTS. Хубави моменти с добри приятели! Ранни сутрини, моменти на безпричинно щастие, хармония и любов. Селфита, фотоапарати, разговори, празнуване, наздравици и непрестанно усешане, че нещо предстои!


NIGHT. Нощите, в който заспиваш при изгрев слънце и прекарваш по къси панталонки, защото е толкова топло!


Games of Fashion BIRTHDAY. Рождения ден, за който мисля и се вълнувам повече отколкото за своя собствен - този на блога!

Цялата публикация Happy b-day, Games of Fashion може да видите ТУК!


EVENTS. Прекрасни летни събития и срещи с любимите ми съ-блогърки, придружени от много смях и коктейли :))

:)


RELAX TIME. И понеже е лято, разбира се, не пропускам и времето за почивка, прекарано с любими хора и в любими занимания :)


BIRTHDAY. За мен лятото като че ли официално приклюва с рождения ми ден (18-ти септември). Тази година с астралното ми близначе Иво качихме всички в планината, за да го отпразнуваме там. Много, много любов за тях!

П.С. Бях предизвикана да кача тази снимка :D Ей, на! Туй то - "boyfriend style"! :D


Вече съм готова за есента и зимата. И те ще бъдат щастливи! Защото идват след едно щастливо лято :)

А как беше вашето лято? 

*Photo Credits: Vibrant Frame by Nikolay Yordanov, Milena Blagoeva, personal

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM


No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava