Saturday, July 9, 2016

Earth Girl



Докато се връщах назад сред публикациите в блога установих, че всяко лято има по един пост, който съм създала от чиста и неподправена радост, породена от летните намаления на любимите ми брандове и всички готини неща, с които човек може да се сдобие от тях!
Няма да посвещавам този пост на това, но и няма да пропусна да спомена, че ако си търсите сладурски летни рокли/къси панталонки/тениски от готини материи и със свободен и комфортен дизайн... сега му е времето! Към това добавям и летните обувки. Еспадрили, сандали (с и без ток!), кецове... избора е огромен, а цеите са двойно/тройно по-ниски. ;)
Важно поянение! Тук не става въпрос за безразборно пазаруване на всякакви намалени неща колкото да мине! Хубаво е да имате ясна представа както точно търсите. За мен ленените рокли с разкроен дизайн са must-have за лятото, защото позволяват голяма свобода при движение, но също така изчистената им кройка ги прави лесни за съчетаване с всякакви аксесоари. 
В случая избрах едно от най-най-най-любимите си неща! Колие, направено от макраме, тел и кабели от моята обична и страшно талантлва Пламена от BLACKOUT LABEL! Подбно нещо веднага се превръща в неоспорим акцент и точно затова ми харесва толкова много! :)
Що се отнася до еспадрилите, никога няма да съжалявам за 20-те изгубени минути на безкрайна опашка в H&M, за да си ги взема! До този момент никога не съм притежавала или носила еспадрли и не бях сигурна колко ще са ми удобни, но... човече, колко съм изпускала!!! :D
И последният детайл от тази визия е сладурската чанта от Debenhams. Страшно рядко ми се отдава възможността да нося малки чанти. Обикновено в работата си се нуждая от един куп неща, които са почти постоянно с мен, побрани в някоя огромна торба. Затова във всеки един момент, в който мога да си го позволя, взимам това съкровище :))

П.С. Целият тоалет ми се струваше някак си... земен и естествен. Затова и решхме да снимаме в парка, сред дърветата. Сега обаче снимките ми изглеждат леко creepy :D 
Но беше страшно забавно! 


Dress: MANGO
 Necklace: BLACKOUT LABEL
Shoes: H&M
Bag: Debenhams

*Photo Credit: Nikolay Yordanov

Ще се радвам да науча какво мислите :)) Имате ли някакви страхотни попадения от намаленията тази година? На какво залагате попринцип?

Пожлавам ви страхотен уикенд!

Follow Games of Fashion on:



No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava