Saturday, March 19, 2016

Baby Steps and FILORGA



Предварително се извинявам ако този пост прозвучи много емоционално или сантиментално, но май май адреналина ощe ме държи. Леле! Освен това ми става навик да пиша постове по летищата. Сега съм на Терминал 2 в София, а до полета ми има два часа (май обаче ще излезе по-късно), в които искам да споделя с вас една огромна емоция за мен самата и най-вече да вдигна завесата на новото ми начинание, за което ви намеквам от известно време без обаче да конкретизирам.

16 март, 19.00 часа беше много знаков момент за мен! 
Тогава се проведе нещо "първо" в няколко отношения! Първото блогърско/медийно/социално събитие на FILORGA в България, първият ми опит за организация на събитие и първи път, в който заставам от другата страна на сцената... Face to face с прекрасните дами съ-блогърки,  които е чест и удоволствие да имам възможност да познавам и обичам!




За първи опит в доста отношения... нека кажем, че беше успешно. Беше старт. А от тук нататък следва само и единствено НАДграждане и усъвършенстване. Дори не знам как премина тази седмица, която беше толкова настена с емоции и лишена от почти всякакъв сън, но като теглим чертата, тя беше и една от най-страхотните в живота ми! За мен ще бъде чест да отговарям за представянето и разпространението на FILORGA в социалните мрежи и медии поради няколко причини. На първо място е екипа, който с охота пренебрегна факта, че съм само на 21 години, без почти никакъв опит в тази сфера, но въпреки това ми дава шанс да покажа какво мога, с интерес се вслушва в идеите ми, цени мнението ми и ми дава поле да творя. А на второ място, разбира се, е престижното име на Лаборатории FILORGA, за които съвсем скоро предстои да ви разкажа с повече подробности.




Този пост реших да посветя изцяло на събитието! Или иначе казано един ден от живота ми, в който през цялото време вървяхме с един час назад, борихме се с мултимедии и глад, четох текстове и писах статии докато ми правят прическа, поговорих си подробно с двама-трима таксиметрови шофьори докато висяхме в задръстване (на единия дори разказах за Scrub and Mask и Hand Absolute :D), преоблякох се за рекордо време(!) и се сетих да хапна чааак на самото събитие...




Искрено благодаря на всички, които успяха да присъстват. За в бъдеще ни предстои да се виждаме в още по-разширен състав, а на ум имаме куп идеи, инициативи и сътрудничества.
За тези от вас, които все още не са запознати с продуктите на FILORGA, съветвам ви да поправите тази грешка като разгледате сайта: www.filorga.bg. Съвсем скоро ще ви споделя още информация и тук.


My two power pills!:D





Много любима (и историческа за мен) снимка с прекрасни дами :)


Да, след всичко, което се случи през този ден... заслужих си шампанското!!! :D


Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

4 comments:

  1. Прекрасно се справи, мила! :* Очаквам с нетърпение всичко, което си ни подготвила.

    Целувки,
    Звезди
    www.mintstories.com

    ReplyDelete
  2. Поздравления и успех в начинанието! :))

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava