Saturday, February 28, 2015

"A Week in Milan" by Style Inspiratrice and Slavina Petrova


Днес реших да ви разкажа за едно много интересно събитие, на което имах честта да присъствам и да почерпя истинско и дълготрайно вдъхновение не само за собствения си стил, но и в заниманията си!
Истината е, че на 25 март излязох от вкъщи малко ядосана (заради проблеми в работата), закъсняваща, страшно забързана и досадно раздразнена. Бях 100% сигурна, че това е един от онези дни, които започват на криво и са си криви чак до края на вечерта. Държа да отбележа, че подобни ситуации ми се случват много рядко, защото съм от онези хора, които трудно могат да се изнервят за нещо! Та, стискам аз в ръка телефона и гледам улицата, на която се намира галерия "Червената точка" (да, използвам GPS... тези от вас, които ме познават знаят защо :D) И тъй като мислите ми бяха другаде, сама със сигурност нямаше да се ориентирам. За това съм благодарна за моя вечен компас в София (Криси) , който ме подръпва и побутва наляво и на на дясно, когато има нужда, и ми показва табелите, когато (незнайно защо) реша да не й повярвам :D 

Изведнъж, съвсем неочаквано, целия този скапан ден се оправи напълно, когато влязохме през стъклените врати на "Червената точка", където прекрасната Ванина от Style Inspiratrice ни посрещна с огромна усмивка! Поводът беше представянето на капсулната колекция "Седмица в Милано", която е плод на съвместната работа между Ванина и дизайнерката Славина Петрова. И между другото е първата колаборация между блогър и дизайнер в България! (Дано да има още много!)
И като споменах Славина, нека ви споделя нещо! Когато Ванина ми каза: "Ето я и дизайнерката, запознайте се!" изобщо не очаквах толкова младо, нежно и стилно момиче. Подобни запознанства карат човек да се замисли колко безумно талантливи млади хора има в България и колко голямо признание заслужават те!

Защо безумно талантливи? Мисля, че на този въпрос ще си отговорите ако видите колекцията. Аз отидох без каквито и да било очаквания и останах изумена! Начина, по който Ванина и Славина бяха успяли да вплетат актуална мода, удобство и практичност в само няколко прекрасни модела дрехи, е повече от впечатляващ. Вниманието към най-малките детайли бе на забележително ниво, а някои от моделите, признавам си, бях готова да мушна в чантата и да избягам надалеч! Шегувам се... може би! :D

Разбира се, очите ми останаха в прекрасното ръчно бродирано сако, върху което на места можете да видите малки "V'-та - закачка между Ванина и дизайнерката. Полата панталон в тъмно бежово, в съчетание с риза с къдрички и панделки, също бе много любим тоалет. Дантелената рокля... нея дори няма да я коментирам! Ако искате обаче да съм ви длъжница до живот, може да ми я подарите (angel-face). Аксесоарите пък бяха дело на талантливата дизайнерка на бижута - Ваня Димитрова. Всички бяха прекрасни, но трябва да призная, че най-най-любимо ми беше черното колие около шията с легнали конуси.

Предоставям ви моя скромен снимков материал, но ако желаете да видите колекцията на живо, имате възможност да направите това до 3 март, в галерия "Червената точка" на "Дякон Игнатий" 19





 

 
 

 


Прекрасните Славина и Ванина


5 comments:

  1. Wow! Those are definitely astounding pieces! :)


    Please check out my latest post. I'd love to hear something from you :)
    The Girl Behind the Pen

    ReplyDelete
  2. Изглежда невероятно, ще ми се да живеех в София, за да виждах такива красоти.... Поздравления на Ванина, а моделът със сакото с орнаменти и червената пола от тюл е направо зашеметяващ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. хаха, винаги можеш да идваш на гости :) Но колекцията определено си заслужаваше! А и самите Славина и Ванина са много мили и сладки :)

      Delete
  3. Преес! Прекрасно си уловила и духа на мястото и на самите дрехи! <3 Наиситан браво на Ванина и на Славина, моделите бяха прекрасни и ох дантелената рокля <33 :D Мисля, че на всички очите ни останаха в нея, макар че, ако трябва да съм честна, не бих отказала и червената хаха :D

    Не оставяй лошите дни да помрачават прекрасната ти усмивка! Ако ще помогне, веднага (илии след около двайсетина години :D ) бих ти взела черното колие! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Оххх ти и твоите прекрасни коментари, които винаги ме карат да се усмихна <3 Благодаря ти за милите думи :* Радвам се, че ти харесва ^_^ Следващата стъпка е "Games of Fashion & Keep it Classy Limited Collection" :D

      Delete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava