Monday, August 30, 2021

Romance

Games of Fashion, Preslava Tsacheva

 По принцип не съм такъв човек, но мине се не мине и ме обвзема желание да облека някоя женствена, нежна рокля на цветя, да сложа високи обувки и да се чувствам като Моника Белучи в кадър от филма "Малена" докато се разхожда из сицилианските улички и събира всички погледи... Добре, знам че Моника Белучи е long shot, но ми хванахте логиката. :D А сициалианските улички са заменени с тези в Оборище в края на лятото. На фона на горещото лято, което имахме, хладните вечери все още ме изненадват и на пук не ми се иска да взимам якето си с мен навън, защото това би означавало, че лятото си отива... И въпреки че аз все още крия един последен летен коз, не мисля, че съм готова да се сбогуваме.

Есента обаче си идва със собствена романтика и може би точно това ми се искаше да пресъздам с този аутфит. И въпреки че съм убедена, че септември ще ни зарадва с хубаво време, слънце и лежерни дни, чарът на удобните тренчове, топлите жилетки, baggy дънките и oversize блейзърите определено е в състояние да ме накара да очаквам и есента ако не с нетърпение, то поне с усмивка.

Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva
Games of Fashion, Preslava Tsacheva

С обич,
Преси

Photo credit: Nikolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:

  

3 comments:

  1. Здравейте дами и господа, Нуждаете се от финансова помощ? Аз съм Сюзън Бенсън. Аз съм кредитор, а също и финансов консултант.

    Имате ли нужда от бизнес заем, личен заем, ипотечен заем или заем, за да завършите вашия проект? Ако отговорът ви е да, ще ви препоръчам да се свържете с моята фирма. Ние предоставяме всички видове кредитни услуги, включително дългосрочни и краткосрочни заеми. За повече информация, пишете ни по имейл: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) или ми пишете директно на WhatsApp чрез: +447903159998 и получете отговор веднага.

    Ние сме компания за цялостно финансово обслужване и се ангажираме да ви помогнем да изпълните всичките си стремежи. Ние сме специализирани в предоставянето на структурирани финансови решения на физически лица и компании по най-ефективния и бърз начин.

    Ето няколко причини, поради които трябва да се свържете с нас за заем;
    * Удобство - Можете да кандидатствате за заем по всяко време и навсякъде.
    * Гъвкава сума - Вие решавате колко искате да заемете.
    * Бързо директно финансиране - Получете заема си в рамките на 24 часа след одобрение.
    * Гъвкава лихва - Достъпна лихва от 3%.
    * Високи проценти на одобрение - имате 99,9% шанс да получите заема
    * Гъвкаво погасяване - Вие трябва да изберете датата на погасяване, седмично, месечно или годишно за период от 1 до 30 години.
    * Просто онлайн приложение.
    * Персонализирано ръководство и опит.
    * Без скрити такси

    Не пропускайте възможност поради липса на финанси. Свържете се с моята компания сега, ние можем да ви помогнем със заем, защото сме помогнали на множество лица и организации, които са изправени пред финансови затруднения по целия свят.

    За повече информация относно нашата оферта за заем, моля, изпратете ни вашата заявка за заем чрез
    Имейл: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp/Telegram: +447903159998

    Посредниците/консултантите/брокерите са добре дошли да доведат своите клиенти и са 100% защитени. С пълно доверие ще работим заедно в полза на всички участващи страни.

    ReplyDelete
  2. Здравейте, ако имате нужда от надеждна и надеждна компания, за да получите заем за финансиране на вашия проект, бизнес, заем за закупуване на къща или кола, не търсете повече от Sunshine Financial Group Inc. Ние предлагаме всички видове кредитни услуги, както обезпечени, така и необезпечени заеми, дългосрочни и краткосрочни заеми и много други за субсидиран лихвен процент от 3% годишно. За повече информация, пишете ни по имейл: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) или ми пишете директно на WhatsApp чрез: +447360502110 и получете отговор веднага

    Ние сме компания за цялостно финансово обслужване и се ангажираме да ви помогнем да изпълните всичките си стремежи. Ние сме специализирани в предоставянето на структурирани финансови решения на физически лица и компании по най-ефективния и бърз начин.

    Признавам факта, че получаването на законен заем винаги е било огромен проблем За хората, които имат финансов проблем и се нуждаят от решение за него, много хора намират за толкова трудно да получат заем за дялов капитал от местните банки или други финансови институции поради висок лихвен процент, недостатъчно обезпечение, съотношение дълг/приход, нисък кредитен рейтинг или други причини

    Няма повече времена на чакане или стресиращи посещения в банка. Нашата услуга е достъпна 24/7 - можете да получите заем и да завършите транзакциите си, когато и където имате нужда

    Ние предлагаме 24-часови заеми от световна класа. За запитвания/Въпроси? - Изпратете имейл до | sunshinefinancialgroupinc@gmail.com | или ни пишете на WhatsApp: +447360502110 | & Получете отговор незабавно.

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava