Friday, May 31, 2019

Lace, positive vibes и 24-часово предизвикателство



Сядам да пиша тази публикация повече пъти, отколкото дори ме е срам да си призная, но никога не стигам до края. Не че имам нещо много трудно за споделяне, но просто последният един месец беше такава въртележка от събития, че не ми оставаха дори няколко свободни секунди. Което не е хубаво. И е чист въпрос на организация, която съм напълно съгласна да си стиснем ръцете, че ми липсва :D
 Но пък разглеждайки пролетната колекция на Dion Lee така се запалих по дантелата, че ми стана фикс идея да си намеря нещо дантелено, което да ми харесва и да си нося с кеф. Иначе колекцията, която реферирам, може да видите тук и по-интересното е, че в нея дантелата, която част от моделите на подиума "носят" около деколтето и раменете си, е по-скоро statement. Въпреки, че дантелените мотиви заблуждават почти всички, те всъщност не са част от дрехата, а са изрисувани върху телата на моделите от сценичния гримьор Ерин Парсънс до толкова фин детайл, че изглеждат като най-нежната и ефирна (и добре прилепваща!) дантела. Като цяло никога не съм била особено голям фен на дантелата, но творческото решение на Dion Lee толкова много ме впечатли, че ми се прииска за първи път от доста време да добавя такава придобивка към гардероба си. 
И като си говорим за вдъхновение... мина третото издание на Грешния Дрешник. Целият ден беше много зареждащ (благодаря на всички, които се отбиха), а задачата, която сама си поставих измежду всичко останало този път, беше да правя Welcome Drinks. Със събраните от базара средства подкрепихме майската кауза на "Един процент промяна", която набира средства за училището за деца със специални образователни нужни Милеа. В момента, в който научих повече за каузата, много силно си я припознах и впечатление ми направи нещо, което бяха споделили от училището. А именно, че мисията им е да създадат място, което предлага подкрепа и приемане на РАЗЛИЧНОТО и което стимулира развитието на естествения потенциал на всяко дете, позволявайки му да запази своята уникална идентичност и да усъвършенства своите умения - от какъвто и характер да са те. За съжаление, все още не съм посещавала мястото, но много ми се иска, защото си го представям като едно супер позитивно и приветливо пространство, в което всяко дете получава пълната свобода да изразява себе си, без да бъде съдено или да му се размахва пръст. Това е толкова ценно! 
Междувременно, докато се случваше Грешният Дрешник Vol. 3, аз участвах и в едно 24-часово криейтив-комуникационно предизвикателство/конкурс - Young Lions, част от международния фестивал Cannes Lions. Идеята е, че всички участващи екипи (задължително под 30 годишни и в отбори по двойки) получават специално задание, което имат на разположение 24 часа да изпълнят като в края на този времеви слот трябва да имаш оригинална и напълно завършена концепция, която да представиш пред жури. Не спечелихме, но пък беше супер забавно и надъхващо, а последните минути изкарахме под една не малка доза адреналин :)
А как преминаха вашите дни? :)

Топ: Mango
Пола: Грешният Дрешник ;)
Обувки: Bershka
Очила: Reserved

Photo Credit: V Frame by Nikolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:

1 comment:

  1. Looking for the perfect Shop online line bodycon dress ? We've got you covered with super flattering and comfortable a-line styles that will help you transition from AM to PM.

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava