Monday, August 13, 2018

Честит 6-ти рожден ден, Games of Fashion!


Вярвам, че всеки един от нас много ясно си спомня важните събития в живота си. Не става въпрос за дипломирането, влизането в университет, първата работа или нещо подобно.. А по-скоро онези решения и стъпки, които са променили живота ни завинаги. Понякога не осъзнаваме на момента колко важни ще бъдат те, но го осъзнаваме в последствие. Как едно малко решение всъщност е променило всичко.
Всяка година на този ден се връщам назад. Не си спомням деня 13-ти август, но си спомням вечерта, когато поставих началото на Games of Fashion. И когато всичко за мен се промени без тогава да имам дори и най-малката представа за това. 
Games of Fashion не е най-успешният блог на света. Не е най-успешният блог и в България. Но е най-специалният! За мен! И докато това е така, нищо друго няма значение. Games of Fashion е най-успешният блог в това да ме изправя пред нови предизвикателства, да ме среща с невероятни нови хора, да тества характера ми, да ми предоставя възможности, да ме учи, да възпитава в мен усет и осъзнаване - за мен, за хората около мен, за средата, в която живея, за това, което мога да бъда. Games of Fashion е създаден от най-чистата любов - точно както трябва да бъде. Не е създаден с цел реклама, печелене на пари или промотиране на нещо. Защото преди 6 години (когато бях в 11 клас) в уютния ни хол в Ловеч - последно изброените неща са били последното нещо, което така и не ми премина през ума. Това, което беше най-важно тогава и с гордост мога да кажа, че все още е, беше да създам свое собствено местенце, където да изразявам себе си, без да налагам мнението си над който и да било - мое онлайн пространство, където да споделям за нещата, които ме вдъхновяват, така както модата винаги е вдъхновявала мен. Всички невероятни неща, които се случиха в последствие, са моят подарък за това, че се впуснах в това приключение! И съм благодарна на всеки, който някога е бил част от него!
Честити 6, Games of Fashion. Обичам те!


*Photo Credit: Nikolay Yordanov
Ники, благодаря ти, че си част от семейството на Games of Fashion!

Follow Games of Fashion on:

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava