Tuesday, November 22, 2016

Don't Loose Your Light



Щастието, което изпитах, когато тези кецове пристигнаха вкъщи, може да се сравни с малко неща. Бях толкова развълнувана, че най-после ще имам готини светещи обувки! Дори и когато половината ми приятели ми казаха, че са доста инфантилни, нито за момент не спрях да им се радвам! Когато осъществихме тази сесия много се вълнувах, че ще имам възможността да споделя радостта си с вас. И когато Ники (фотографът) ми каза: "Само ти можеш да накараш светещи обувки да изглеждат bad-ass!" вече бях напълно убедена, че това е моят чифт и не ме интересува на колко точно съм, за да ги нося! В крайна сметка... кой казва до колко годишни трябва да носим светещи кецове?? И ако никога преди не си имал, пак ли сте брои? :D
Харесвам ги не само защото изглеждат супер, когато са изгасени, и защото са страшно удобни, но и защото светят страшно сладурски и то в най-различи цветове и с най-разнообразни програми. 
Вече съм ви казвала за високите обувки и собствения саундтрак... Нали се сещате? Когато една жена носи високи обувки никога не трябва да се притеснява от шума, който те създават върху плочки, мрамор или пък дърво. Точно обратното - трябва да потропва с увереност. Така всички ще знаят за нейното присъствие в стаята. При тези кецове чувството е същото. Освен това са страхотен начин да разведрят напрегнат момент. Кой нормален човек не би се усмихнал, когато е изморен или тъжен, а ти се приближиш до него и му кажеш... "Хей, искаш ли да видиш нещо яко??" :D
Можете да открийте вашият модел точно тук.
P.S. Зареждат се с USB ;)
P.S. 2 Не, не ходя постоянно с подсветка, но от време на време - защо не!?


Jacket: H&M
Jeans: New Yorker
Sneakers: Rosegal.com - HERE
Top: H&M

*Photo Credit: Vibrant Frame by Nikolay Yordanov

А вие бихте ли носили светещи обувки? И какви са най-шантавите чифтове, които сте обували? :)
Пожелавам ви готина седмица!

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM



1 comment:

  1. Хах, много са хубави! И аз бих се носила с такива, така или иначе съм фен на кецовете. :)

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava