Thursday, May 19, 2016

DIY: Luna-Inspired Flower Tee


Има доста неща, които все още ме свързват с Disney. Напимер факта, че имам един куп племенници, които са точно на тази възраст; Това че майка ми е детска учителка и познава всички актуални анимационни и игрални персонажи по-добре от всички останали; А да не забравяме и факта, че най-добрата ми приятелка работи с деца и половината ни разговори са на тази тема. :D
Преди години аз също си имах любимци, които ме държаха в напрежение пред екрана всеки ден задължително в 15.00 часа! Нали се сещате... онова време на деня когато всички моментално се прибират по къщите, без значение, че играта на "Стражари и апаши" е в разгара си, а паролата "Нама да кажа паролата" е повторена вече около двайсетина пъти :D

Според мен е супер младежите да имат страсти и теми за разговори, които изключват това на кой айфона е по-як. И тъй като съм на 21, аз лично все още се боря към тях :D Еднакво добре се чувствам в компанията на 12-15 годишни, както и на 30-35 :) 
Днес обаче поглеждам към младежката си страна, защото бих искала да ви представя една нова инициатва, в която се включвам с огромно удоволствие поради ред причини, но най-вече, защото идеята ми се струва супер свежа и забавна.

Става въпрос за готино ново филмче "Аз съм Луна", което вече може да срещнете в ефира на Disney. Става въпрос за едно младо и много сладко момиче (с отличителен стил!!!), което обожава да кара кънки и да танцува. Междувременно около нея се случват всякакви интересни ситуации и емоции, но тя и за момент не спира да бъде себе си и да преследва страстите си. Повече информация за сериала (+трейлър) ще имате възможността да видите към края на поста.



Това, което страшно много ми хареса в идеята да пресъздам стила на Луна беше възможността да покажа колко забавно може да бъде да създадеш нещо със собствените си ръце, което освен това да изглежда страхотно!
Моето вдъхновение е тениската на Луна, която тя окрасява с разнообразни цветя, за да й придаде моден усет и уникалност. В това DIY начинание имах много добър помощник - най-добрата ми приятелка, която си е роден талант щом става въпрос за бои, четки и техники! Наложи ми се за първи път да се докосна до бои за текстил, както и шаблони, но мисля, че резултата е доста добър!
В следващите няколко снимки ще ви предсатавя лична интерпретация на DIY за това как може вие сами да пресъздадете стила на Луна като собственоръчно си направите красива тениска.


За целта ще имате нужда от подходящ шаблон, боя за текстил, четки и лайнери. Тук обръщам внимание, че шаблона може да бъде както обратен (в нашия случай), така и такъв, който сами рисувате и изрязване от картон или по-дебела хартия, а после запълвате. Идеята е да създадете красива флорална шарка, която след това да поставите върху тениската. Аз разполагах с много красив шаблон, който ми се искаше да използвам. Вие самите може да си набавите подобни от арт магазините и книжарниците. Обратният шаблон е по-труден за употреба, защото за очертаването му ще имате нужда от лейнер. За тази цел използвах фешън лайнерите на Marabu, както и боя за текстил също на Marabu.

 Веднъж щом подготвите всичко нужно, трябва да се въоръжите с търпение. Наложете шаблона на избраното място върху тениската и внимателно очертайте всички детайли на шаблона. В случай, че изберете шаблон за запълване, задачата е далеч по-лесна - просто запълвате с боя и напоен тампон всички празни пространства. Ако върху шаблона ви има повече детайли, може да изберете само част от тях, които да поставите върху тениската. В моя случай не използвахме пеперудката.



 Ако лайнера има нужда от по-прецизно разнасяне, можете да направите това и с много тънка четка.


След цветята преминавате към листата, които очертавате със зелен лайнер като през цялото време внимавате шаблона да не се размести. Добра идея е да го закрепите с тиксо за тениската. (За жалост аз не се сетих за този по-лесен вариант на време :D)


Когато сте готови с очертаването с лайнер, много внимателно повдигате шаблона. 

Ако има нужда от поправка на линиите, може да направите това с лайнера в съответния цвят като внимавате да не докосвате останалите места, където има боя.


А след това по желание запълвате листенцата, за да изглеждат завършени.


За да придам повече свежест и цвят на розичките и за да бъде тениската по-лятна и весела, към червените очертания на цветята добавих и малко розов нюанс с боя за текстил.


Когато сте готови с първия шаблон, правите неговия огледален образ в долния край на тениската или на съшото ниво, но от другата страна. Разположението е изцяло по ваше желание!


Когато сте готови оставяте боята да съхне поне 24 часа. Щом мине едно денонощие, взимате тениската и върху нея поставяте тънък бял плат. След това минавате местата на очертания шаблон с ютия и гладите в продължение на поне две минути като непрестанно движите ютията, за да не изгорите плата. По този начин боята ще се скрепи и ще остане върху тениската дори и след няколко изпирания :)

И така! Това е моята интерпретация на стила на сладката Луна!
Крайният резултат ще имате възможността да видите съвсем скоро в outfit пост, където ще ви покажа как аз самата успях да вплета нейния стил в моя собствен и за първи път облякох лично модно произведение :)
  
*** "Аз съм Луна" ***
Луна успешно навигира живота си на ролери. Както всяко друго момиче на нейната възраст, тя живее със своето семейство, ходи на училище и има своята група от приятели. Също работи като доставчик на бърза храна. Луна прекарва по-голяма част от времето си, карайки ролери на брега на морето на своя любим град - Канкун. Но нейният живот поема неочакван обрат, когато родителите й получават предложение, което не могат да откажат.... и за една вечер семейство Валенте трябва да напусне любимият си дом и да се премести от Мексико в Буенос Айрес, Аржентина!

Сега, Луна трябва да се приспособи към нов живот, нови приятели и ново училище, където попада в свят на лукс и елит, който е много далеч от нейния. Луна се уповава на ролери си и благодарение на тях открива ледена пързалка, която отваря един нов свят на колела за нея. Но ще успеее ли Луна да се премине от свободното каране на ролери на улицата към танци от „ Джам и Ролер“?

В тази нова глава от живота й, страстта на Луна към кънките и танците ще разцъф отново, срещайки нови приятели, първата любов и нейната истинска същност по пътя.


А на вас допада ли ви стила на Луна?
Пожелавам ви страхотен ден и много усмивки :))

Follow Games of Fashion on:

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava